Zwroty i reklamacje
Sklepu internetowego www.sprintex.pl
ZWROTY
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami.
W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.
Zakupiony towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
SPRINTEX
ul. Brzeziny 100
34-324 Lipowa
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.
Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
SPRINTEX
ul. Brzeziny 100
34-324 Lipowa
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.